Suport
tehnic / service
Suport
tehnic
CODEC
acorda o atentie speciala sprijinului tehnic acordat clientilor sai.
O echipa
de tehnicieni experimentati gestioneaza serviciile noastre de asistenta
tehnica.
Daca
nu gasiti raspuns la intrebarile dumneavoastra in fisele tehnice din site-ul
nostru, atunci utilizati adresa departamentului tehnic precizata in aceasta
sectiune: service@codec.ro
Service
Va
rugam sa respectati urmatoarele instructiuni referitoare la procedura de
service pentru echipamentele CODEC.
Termenul
de returnare este de max. 5 zile lucratoare de la data sosirii coletului
pentru activitatea de service solicitata.
Pentru
intrebari sau solicitari speciale utilizati adresa departamentului service:
service@codec.ro sau sunati la numarul:
0264 418203.
1.
Identificati denumirea si codul echipamentului. Ambalati produsul cu grija
pentru a preintimpina deteriorarea in timpul transportului. (CODEC nu este
responsabila pentru orice deteriorare de transport).
2.
Atasati o specificatie de ambalare pentru fiecare echipament, precizind
ce activitate de service este ceruta si includeti informatiile de retur
: nume firma, adresa si numar telefon.
3.
Garantie
-
3.1. Daca
echipamentul este in garantie, va rugam sa atasati o copie dupa factura
originala.
-
3.2. Daca
echipamentul nu este in garantie, necesarul de activitate service se factureaza.
4. Expedierea
se face catre:
SC
CODEC ELECTRONICS PROD SRL
DEP.
SERVICE
Str.
Dostoievski nr. 28
3400
Cluj-Napoca
Romania |